خرید بک لینک
گیفت کارت
باربری تهران و اتوبار تهران
بازی های دخترانه
خرید اسکوپ سنگ
رزرو آنلاین هتل خارجی
دانلود اهنگ
رايانه كار
گاوصندوق
درب خزانه
پایان نامه
دانلود فیلم با لینک مستقیم
تصفیه فاضلاب
used mac
برج خنک کننده
خرید هندزفری میکروفن دار
دانلود فیلم
خرید سکه سوکر استار ارزان
بتن سخت
فلنج
simok.ir
تاريخ : 1 تير 1396 | 20:52 | نویسنده : فایل ناب | بازدید : 0
پاورپوینت موزه هنرهای باستانی سئول (موزه های خارجی )

پاورپوینت پاورپوینت موزه هنرهای باستانی سئول (موزه های خارجی ) دارای 29 اسلاید می باشد و برای کاربران عزیز بویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است

دانلود پاورپوینت موزه هنرهای باستانی سئول (موزه های خارجی )

موزه هنرهای باستانی سئول
سایت پروژه
تحلیل سایت
بناهای سنتی
پله ها از بالا توسط نور آسمان
دسته بندی معماری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 20606 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29

پاورپوینت موزه هنرهای باستانی سئول (موزه های خارجی )

 

پاورپوینت پاورپوینت موزه هنرهای باستانی سئول (موزه های خارجی ) دارای 29 اسلاید می باشد. و برای کاربران عزیز بویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه بخشی از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده شده که در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

 

با موزه هنرهای معاصر اثر جان نوول و فضای نمایشگاهی موقت اثر رم  کولهاوس که این پروژه فرهنگی را به نحوه شایسته ای تکمیل کرده،

رابطه مناسبی برقرار مینماید

 

مخروط واژگون به حالت یک نقطه اتکاء معکوس حقیقی در نقش یک عنصر در مرکز یک مجموعه بدون عیب به نمایش درآمده است

برای رویه نمای بناها، ماریو بوتا به مصالح بناهای سنتی متوسل شده است

دانلود پاورپوینت موزه هنرهای باستانی سئول (موزه های خارجی )






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت موزه هنرهای باستانی سئول (موزه های خارجی ) ,

تاريخ : 28 خرداد 1396 | 22:02 | نویسنده : فایل ناب | بازدید : 3
پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

پیشینه ومبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

دانلود پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

پیشینه ومبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
پیشینه  نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
پیشینه ومبانی نظری
 بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 287 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 72

پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

 

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

فهرست

2-1- بازاریابی 9

2-1-1- بازاریابی و تبلیغات 9

2-1-2- ارتباطات بازاریابی و جایگاه تبلیغات 12

2-2- تبلیغات 13

2-2-1- اهمیت تبلیغات 13

2-2-2- تاریخچه شکل گیری تبلیغات 15

2-2-2-1- تاریخچه شکل گیری تبلیغات در ایران 17

2-2-3- برنامه تبلیغاتی 18

2-2-3-1- اهداف تبلیغ 18

2-2-3-2- بودجهبندی تبلیغ 19

2-2-3-3- پیام تبلیغ 20

2-2-3-4- انتخاب رسانه 21

2-2-3-5- ارزیابی تبلیغ 22

2-2-4- رسانههای (ابزار) تبلیغاتی 22

2-2-4-1- تلویزیون 22

2-2-4-2- رادیو 23

2-2-4-3- تبلیغات چاپی 24 

2-2-4-4- روزنامه 24 

2-2-4-5- مجله 25 

2-2-4-6- بروشور 26 

2-2-4-7- پوستر 26 

2-2-4-8- تبلیغات محیطی 26 

2-2-4-8-1- تبلیغات فضای باز 26 

2-2-4-8-2- تبلیغات در محل خرید 27 

2-2-4-9- تبلیغات اینترنتی 28 

2-2-5- تبلیغات و اینترنت 28 

2-2-5-1- تبلیغات اینترنتی 28 

2-2-5-2- اینترنت 29 

2-2-5-3- اینترنت و آمیخته ترفیع 31 

2-2-5-4- جایگاه اینترنت در تبلیغات 31 

2-2-5-5- مقایسه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی 33 

2-2-5-6- مزایای اینترنت 33 

2-2-5-7- علل استفاده از تبلیغات اینترنتی 35 

2-2-5-8- درآمدهای حاصل از تبلیغات اینترنتی 36 

2-2-5-9- مزایای تبلیغات اینترنتی 38 

2-2-5-10- معایب تبلیغات در اینترنت 42 

2-2-6- روشهای تبلیغات اینترنتی 44 

2-2-6-1- روشهای تبلیغات اینترنتی (حنفیزاده) 44 

2-2-6-1-1- بنرها 44 

2-2-6-1-2- پاپآپ و پاپآندر 45

2-2-6-1-3- تبلیغات بر روی ایمیلها 46

2-2-6-1-4- تبلیغ در موتورهای جستجو 46

2-2-6-1-5- تبلیغات ویدئویی 47

2-2-6-1-6- باتنها 47

2-2-6-1-7- آسمان خراشها 47

2-2-6-1-8- تبلیغات در اتاقهای گفتگو 47

2-2-6-1-9- درونشبکهایها 48

2-2-6-1-10- تبلیغات متحرک 48

2-2-6-1-11- مربع بزرگها 48

2-2-6-1-12- باتنهای بزرگ 48

2-2-6-1-13- سوپر بنرها 48

2-2-6-1-14- تایلها 48

2-2-6-1-15- ایرلاگها 48

2-2-6-1-16- تبلیغات حامیگری 49

2-2-6-1-17- تبلیغات طبقهبندی شده 49

2-2-6-1-18- فوق اتصالها یا هایپرلینکها 49

2-2-6-1-19- وبسایتها 49

2-2-6-1-20- تبلیغات بر روی بازیهای آنی 50

2-2-6-2- روشهای تبلیغات اینترنتی (تای و چانگ) 50

2-2-6-2-1- بنرهای تبلیغاتی 50

2-2-6-2-2- پنجرههای پاپاوت (پاپآپها) 50

2-2-6-2-3- تبلیغات متنی 51

2-2-6-2-4- تبلیغات ویدئویی 51

2-2-6-2-5- تبلیغات ایمیل 52

2-2-7- ارزیابی تبلیغ 52

2-2-8- روشهای ارزیابی اثربخشی تبلیغات بازرگانی 53

2-2-8-1- آثار تبلیغ بر فروش 53

2-2-8-1-1- روش رابطه پیشین فروش- تبلیغ 54

2-2-8-1-2- روش مطالعات تجربی (نتایج فروش) 54

2-2-8-2- اندازهگیری آثار ارتباطی 54

2-2-8-2-1- آزمایشهای قبل از اجرای تبلیغ 55

2-2-8-2-2- آزمایشهای پس از انجام تبلیغ 57

6-2-2- تکنیک طرز فکر (نظر سنجی) 62

2-2-9- پژوهشهای انجامشده در ایران با موضوع تبلیغات در حوزه گردشگری 68

 

 

مقدمه

صنعت جهانی سفر و گردشگری به عنوان یکی از نیرومندترین بخش‎های رشد و توسعه‎ی اقتصادی و اجتماعی در قرن 21 ظاهر شده‎است. این مطلب حایز اهمیت است که بخش سفر و گردشگری برای ملت‎هایی که وارد اقتصاد جهانی می‎شوند، این امکان را فراهم آورده تا با افتخار و اطمینان خاطر به عنوان مقصد گردشگری نقش ایفا کنند. علاوه بر قابلیت این بخش در ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و درآمدهای پایدار و قابل توجه برای کشورهای سرتاسر جهان، سفر و گردشگری چارچوبی را برای هم راستا کردن و ایجاد هدف، افتخار و سیمای ملی فراهم آورده است. (Middleton, 2001)

2-1- بازاریابی

بازاریابی در سفر و گردشگری از اهمیتی حیاتی برخوردار است زیرا بازاریابی، تاثیر عمده‎ی مدیریت است که می‎تواند بر اندازه و رفتار این بازار عمده‎ی جهانی اثر گذارد. در میان تمام وظایف مدیریت بازاریابی، یكی از مهم ترین وظایف متصدی گردشگری، توسعه یا حفظ تصویر ذهنی از مقصد مطابق و هماهنگ با خواست گروه‎های بازدیدكننده مورد نظر می‎باشد. موفقیت یک مقصد تا حد زیادی وابسته به تصویر آن می‎باشد. رویکردی که درایجاد آگاهی و تصویر مقصد اتخاذ می‎شود، در رقابت و جذابیت نهایی مقصد سرنوشت‎ساز می‎باشد. از طرفی دیگر، فعالیت‎های ترفیعی و تبلیغات، پارامترهای اساسی برای معرفی یک مقصد گردشگری می‎باشند و در ایجاد آگاهی و تصویر مقصد بسیار نقش دارد؛ تبلیغات یکی از پر کاربردترین ابزار ارتباطات بازاریابی در گردشگری می‎باشد، عمدتا بدین دلیل که محصول یا خدمت گردشگری ناملموس می‎باشد. این محصول و خدمت اغلب بر پایه‎ی تصاویر واقعی یا ادراکی گردشگری و مقصد استوار می‎باشد. آن چه در گردشگری قابل توجه است، اندازه‎ی کلان تبلیغاتی است که هزینه می‎شود. (Middleton, 2001)

دانلود پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی ,

تاريخ : 28 خرداد 1396 | 22:01 | نویسنده : فایل ناب | بازدید : 3
مبانی و پیشینه نظری تبلیغات دینی

مبانی و پیشینه نظری تبلیغات دینی

دانلود مبانی و پیشینه نظری تبلیغات دینی

مبانی و پیشینه نظری تبلیغات دینی
پیشینه نظری تبلیغات دینی
مبانی  نظری تبلیغات دینی
مبانی و پیشینه نظری 
تبلیغات دینی
 تبلیغات
 دینی
دسته بندی علوم اجتماعی
فرمت فایل docx
حجم فایل 107 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47

مبانی و پیشینه نظری تبلیغات دینی

 

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

فهرستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مقدمه :. 9

1-2  تعریف تبلیغات :. 10

2-2  تعریف تبلیغ در كتب مرجع :. 12

3-2  اصول نظری تبلیغ :. 13

4-2  تاریخچه تبلیغات :. 14

الف . تبلیغات نخستین : 15

ب . تبلیغات چاپی اولیه : 15

ج . پیدایش تبلیغات نوین : 16

د. موسسه های تبلیغاتی نوین : 18

ه. رسانه الكترونیك : 18

5-2  كاركردهای اجتماعی تبلیغات :. 19

6-2  انواع تبلیغات :. 20

الف . تقسیم بندی تبلیغات برمبناهای مختلف :. 21

ب . تبلیغات محلی : 21

ج . تبلیغات ملی : 21

د. تبلیغات بین المللی – جهانی : 21

7-2  انواع نقش های تبلیغات :. 24

8-2  شیوه های تبلیغات :. 25

الف . اقدام مستقیم : 25

ب. اقدام غیر مستقیم : 25

9-2  دین :. 25

10-2تبلیغ دینی:…………………………………………………………………………………………………31

11-2ویژگی های تبلیغ دینی :…………………………………………………………………………………….32

12-2تعریف فرهنگ :…………………………………………………………………………………………..33

13-2تاریخچه فرهنگ :………………………………………………………………………………………….34

-الف. مرحله اول : 35

-ب . مرحله دوم : 35

-ج. مرحله سوم : 35

14-2ویژگی های فرهنگ :. 35

15-2 سیاست گذاری فرهنگی :…………………………………………………………………………………37

16-2       جایگاه سیاست گذاری فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی :………………………………………39

17-2   چارچوب نظری پژوهش :…………………………………………………………………………….40

الف . الگوهای سیاست گذاری فرهنگی  : 40

ب. الگوی آرمان شهرگرایی : 40

ج. الگوی راهبردی : 43

د. الگوی توسعه گرا : 43

18-2 ارتباط دین و فرهنگ : 44

الف) نسبت دین اسلام و فرهنگ با رویكرد مصداق گرایی : 45

ب) نسبت دین و فرهنگ با رویكرد كاركردگرایی : 46

19-2   قلمرو دین و فرهنگ : 47

مقدمه :

در گذشته آگهی تنها به منظور اعلان یا مطلع كردن عامه مردم به كار می رفت كه به اشكال مختلف از جمله «جارزدن» در اماكن عمومی، «نصب اعلانات دولتی» در معابر و یا «چاپ آگهی» در مطبوعات، در تاریخ ضبط شده است. در دنیای امروز كه عصر تولید انبوه و مصرف نام گرفته، بخش مهمی از هدف تبلیغات، مطلع كردن مردم از تازه های تولید است و تبلیغات،كوششی كم و بیش نظامند برای تحت تأثیر قرار دادن عقاید، نگرشها و یا رفتارهای دیگران با استفاده از نمادهایی چون كلمات، اشارات ، پلاكاردها، بناهای یادبود، موسیقی، لباس، آرایش مو، نشانه ها، طرح های روی سكه ها، تمبرهای پستی و نظایر آنهاست. وجه تمایز عمده تبلیغات با گفت و گوهای معمولی و تبادل آزادانه عقاید، تأكید به نسبت بالا بر هدفمندی و قابلیت نفوذ فعالیتهای تبلیغاتی است. به بیان روشن تر، مبلغ، هدف یا اهدافی خاص را دنبال می كند و برای دستیابی به این اهداف، در بیان حقایق، بخشها و نمادها به گزینش می پردازد و راه و روشی را برمی گزیند كه بیشترین میزان تأثیر را به همراه آورد.

امروزه تبلیغات جزء لاینفک اجتماع در کشورهای توسعه یافته و جهان سوم بشمار می رود و ریشه های نفوذ تبلیغات را می توان در همه عرصه های زندگی بشر امروز اعم از: هنر، فن آوری، تولید و حتی سیاست و … دید. تبلیغات یک ابزار مهم ارتباطی و ترویجی است و یکی از مهمترین ابزارها برای تأثیرگذاری بر رفتار خریداران احتمالی می باشد.گستره وسیعی از نهادها، مؤسسات و شرکتها، از شرکتهای بزرگ چند ملیتی تا خرده فروشی های کوچک، جهت ارائه نگرش یا سیاست ها و یا به فروش رساندن کالاها و محصولات خود بر تبلیغات تکیه دارند .

افزایش روز افزون هزینه های تبلیغاتی مؤسسات و شرکتها نشان دهنده افزایش اهمیت تبلیغات می باشد. هر یک از ما روزانه خواسته یا ناخواسته در معرفی حجم عظیمی از تبلیغات هستیم . بنابراین شناخت علمی و صحیح تبلیغات و انواع آن و نقش ها و شیوه های تبلیغاتی لازم و ضروری به نظر می رسد .

تبلیغات به این مفهوم است که توجه مخاطب هدف به یک پیام خاص جلب شود، که توسط تبلیغ کننده یا همان منبع پیام ارائه می شود. در این مفهوم، تبلیغات جلب توجه افراد به سمت محصولات، خدمات و ایده های شرکت و یا مؤسسات  می باشد. امروزه کارکرد تبلیغات در مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیز به شدت اهمیت یافته و این موضوع نیز مؤکد اهمیت علم تبلیغات است .

 

دانلود مبانی و پیشینه نظری تبلیغات دینی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مبانی و پیشینه نظری تبلیغات دینی ,

تاريخ : 28 خرداد 1396 | 22:01 | نویسنده : فایل ناب | بازدید : 5
پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

پیشینه ومبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

دانلود پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

پیشینه ومبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
پیشینه  نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
پیشینه ومبانی نظری
 بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 287 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 72

پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

 

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

فهرست

2-1- بازاریابی 9

2-1-1- بازاریابی و تبلیغات 9

2-1-2- ارتباطات بازاریابی و جایگاه تبلیغات 12

2-2- تبلیغات 13

2-2-1- اهمیت تبلیغات 13

2-2-2- تاریخچه شکل گیری تبلیغات 15

2-2-2-1- تاریخچه شکل گیری تبلیغات در ایران 17

2-2-3- برنامه تبلیغاتی 18

2-2-3-1- اهداف تبلیغ 18

2-2-3-2- بودجهبندی تبلیغ 19

2-2-3-3- پیام تبلیغ 20

2-2-3-4- انتخاب رسانه 21

2-2-3-5- ارزیابی تبلیغ 22

2-2-4- رسانههای (ابزار) تبلیغاتی 22

2-2-4-1- تلویزیون 22

2-2-4-2- رادیو 23

2-2-4-3- تبلیغات چاپی 24 

2-2-4-4- روزنامه 24 

2-2-4-5- مجله 25 

2-2-4-6- بروشور 26 

2-2-4-7- پوستر 26 

2-2-4-8- تبلیغات محیطی 26 

2-2-4-8-1- تبلیغات فضای باز 26 

2-2-4-8-2- تبلیغات در محل خرید 27 

2-2-4-9- تبلیغات اینترنتی 28 

2-2-5- تبلیغات و اینترنت 28 

2-2-5-1- تبلیغات اینترنتی 28 

2-2-5-2- اینترنت 29 

2-2-5-3- اینترنت و آمیخته ترفیع 31 

2-2-5-4- جایگاه اینترنت در تبلیغات 31 

2-2-5-5- مقایسه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی 33 

2-2-5-6- مزایای اینترنت 33 

2-2-5-7- علل استفاده از تبلیغات اینترنتی 35 

2-2-5-8- درآمدهای حاصل از تبلیغات اینترنتی 36 

2-2-5-9- مزایای تبلیغات اینترنتی 38 

2-2-5-10- معایب تبلیغات در اینترنت 42 

2-2-6- روشهای تبلیغات اینترنتی 44 

2-2-6-1- روشهای تبلیغات اینترنتی (حنفیزاده) 44 

2-2-6-1-1- بنرها 44 

2-2-6-1-2- پاپآپ و پاپآندر 45

2-2-6-1-3- تبلیغات بر روی ایمیلها 46

2-2-6-1-4- تبلیغ در موتورهای جستجو 46

2-2-6-1-5- تبلیغات ویدئویی 47

2-2-6-1-6- باتنها 47

2-2-6-1-7- آسمان خراشها 47

2-2-6-1-8- تبلیغات در اتاقهای گفتگو 47

2-2-6-1-9- درونشبکهایها 48

2-2-6-1-10- تبلیغات متحرک 48

2-2-6-1-11- مربع بزرگها 48

2-2-6-1-12- باتنهای بزرگ 48

2-2-6-1-13- سوپر بنرها 48

2-2-6-1-14- تایلها 48

2-2-6-1-15- ایرلاگها 48

2-2-6-1-16- تبلیغات حامیگری 49

2-2-6-1-17- تبلیغات طبقهبندی شده 49

2-2-6-1-18- فوق اتصالها یا هایپرلینکها 49

2-2-6-1-19- وبسایتها 49

2-2-6-1-20- تبلیغات بر روی بازیهای آنی 50

2-2-6-2- روشهای تبلیغات اینترنتی (تای و چانگ) 50

2-2-6-2-1- بنرهای تبلیغاتی 50

2-2-6-2-2- پنجرههای پاپاوت (پاپآپها) 50

2-2-6-2-3- تبلیغات متنی 51

2-2-6-2-4- تبلیغات ویدئویی 51

2-2-6-2-5- تبلیغات ایمیل 52

2-2-7- ارزیابی تبلیغ 52

2-2-8- روشهای ارزیابی اثربخشی تبلیغات بازرگانی 53

2-2-8-1- آثار تبلیغ بر فروش 53

2-2-8-1-1- روش رابطه پیشین فروش- تبلیغ 54

2-2-8-1-2- روش مطالعات تجربی (نتایج فروش) 54

2-2-8-2- اندازهگیری آثار ارتباطی 54

2-2-8-2-1- آزمایشهای قبل از اجرای تبلیغ 55

2-2-8-2-2- آزمایشهای پس از انجام تبلیغ 57

6-2-2- تکنیک طرز فکر (نظر سنجی) 62

2-2-9- پژوهشهای انجامشده در ایران با موضوع تبلیغات در حوزه گردشگری 68

 

 

مقدمه

صنعت جهانی سفر و گردشگری به عنوان یکی از نیرومندترین بخش‎های رشد و توسعه‎ی اقتصادی و اجتماعی در قرن 21 ظاهر شده‎است. این مطلب حایز اهمیت است که بخش سفر و گردشگری برای ملت‎هایی که وارد اقتصاد جهانی می‎شوند، این امکان را فراهم آورده تا با افتخار و اطمینان خاطر به عنوان مقصد گردشگری نقش ایفا کنند. علاوه بر قابلیت این بخش در ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و درآمدهای پایدار و قابل توجه برای کشورهای سرتاسر جهان، سفر و گردشگری چارچوبی را برای هم راستا کردن و ایجاد هدف، افتخار و سیمای ملی فراهم آورده است. (Middleton, 2001)

2-1- بازاریابی

بازاریابی در سفر و گردشگری از اهمیتی حیاتی برخوردار است زیرا بازاریابی، تاثیر عمده‎ی مدیریت است که می‎تواند بر اندازه و رفتار این بازار عمده‎ی جهانی اثر گذارد. در میان تمام وظایف مدیریت بازاریابی، یكی از مهم ترین وظایف متصدی گردشگری، توسعه یا حفظ تصویر ذهنی از مقصد مطابق و هماهنگ با خواست گروه‎های بازدیدكننده مورد نظر می‎باشد. موفقیت یک مقصد تا حد زیادی وابسته به تصویر آن می‎باشد. رویکردی که درایجاد آگاهی و تصویر مقصد اتخاذ می‎شود، در رقابت و جذابیت نهایی مقصد سرنوشت‎ساز می‎باشد. از طرفی دیگر، فعالیت‎های ترفیعی و تبلیغات، پارامترهای اساسی برای معرفی یک مقصد گردشگری می‎باشند و در ایجاد آگاهی و تصویر مقصد بسیار نقش دارد؛ تبلیغات یکی از پر کاربردترین ابزار ارتباطات بازاریابی در گردشگری می‎باشد، عمدتا بدین دلیل که محصول یا خدمت گردشگری ناملموس می‎باشد. این محصول و خدمت اغلب بر پایه‎ی تصاویر واقعی یا ادراکی گردشگری و مقصد استوار می‎باشد. آن چه در گردشگری قابل توجه است، اندازه‎ی کلان تبلیغاتی است که هزینه می‎شود. (Middleton, 2001)

دانلود پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی ,

تاريخ : 28 خرداد 1396 | 22:01 | نویسنده : فایل ناب | بازدید : 3
پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات

دانلود فایل پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات،در حجم 49 اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات

دانلود پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات
اصول و فنون تبلیغات
ادیداس
پاورپوینت تبلیغات تجاری 
اصول تبلیغات
پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات
تبلیغات
آدیداس
بازاریابی
پاورپوینت اصول تبلیغات
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1255 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49

پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات ،در حجم 49 اسلاید قابل ویرایش


بخشی از متن:
بازگشت آدیداس:
کفشهای ادیداس متعلق به دهه 70 میباشد در ان زمان بعنوان بهترین برندینگ حرف اول را می زد ولی بعد از بوجود آمدن بازار رقابتی برندهای جدیدتری بوجود امد مثل ریباک نایک پوما ولی جای خود راحفظ کرده این 3 خط پشت هم نمادی از یک محصول بیادماندنی میباشد که مصرف کننده طی مدتها خسته نمی شود باوجود اینکه در مقایسه با همکاران خود از لحاظ فروش مقایسه نمی شود .
یکی از تبلیغاتهای آدیداس که در یک برنامه ورزشی شبکه CBS شروع شد یک آگهی ساخت که درموسسه تبلیغی تیم وان یکی از شرکتهای وابسته به موسسات تبلیغی جهانی ساعت و ساعتچی تحلیل گر بسیار فعال شبکه تلویزیونی ASPآن به نام دیگ ویتل را به عنوان مغز بسکتبالیست معرفی کرد.


فهرست مطالب:
بازگشت ادیداس
آنچه یک تبلیغ را بر جسته می کند
کلاسیکها
راهبرد
تعریف تبلیغات تجاری
اقسام تبلیغات
نقشهای مختلف بازاریابی
ابزارهای بازاریابی
تکنیک بازاریابی
نقش ارتباطی
عوامل تعیین کننده در کارکردهای تبلیغات
عصر چاپ
سالهای شکل گیری
عصر حرفه ای ها
آینده تبلیغات


این فایل با فرمت پاورپوینت در 49 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

دانلود پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات ,

تاريخ : 28 خرداد 1396 | 22:01 | نویسنده : فایل ناب | بازدید : 3
پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات(1و2)

دانلود فایل پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات(1و2)،در حجم 35 اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات(1و2)

دانلود پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات(1و2)
اصول و مبانی تبلیغات(1و2)
پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات1
پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات2
تبلیغات محیطی
تبلیغات دیجیتال
تبلیغات و مدیریت برند
پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات(1و2)
اصول و مبانی تبلیغات1
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1233 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35

پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات(1و2)

فایل پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات(1و2)،در حجم 35 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:
تبلیغات تجاری شکلی از ارتباط غیرشخصی است که در ازای پرداخت پول به وسیله یک حامی مالی مشخص با استفاده از رسانه های گروهی، برای ترغیب مخاطب صورت می گیرد.
شماره 1- تبلیغ اپل
شماره 2- کوکاکولا
شماره 4- ایکــــِا

ارکان تبلیغات موفق:
1- راهبرد تبلیغات
2- خلاقیت
3- اجرا


فهرست مطالب:
بخش اول:اصول ومبانی تبلیغات1
دانش
-معرفی کلی و آشنایی با صنعت تبلیغات
-محیط تبلیغات
-انواع روش های تبلیغات(تکنیک ها و تاکتیک ها)
-تبلیغات محیطی(امکانات،فرصتها و چالش ها)
-تبلیغات دیجیتال(امکانات،فرصتها و چالش ها)
-تبلیغات و مدیریت برند
مهارت :
-طراحی برنامه تبلیغاتی کوتاه مدت(کمپین)
-موردکاوی تبلیغات در ایران
-مباحث اخلاقی در تبلیغات
-مورد کاوی تبلیغات و آخرین تحولات تبلیغات در جهان
بخش دوم:اصول ومبانی تبلیغات2
حرفه ای های تبلیغات مدرن
آلبرت لاسکر
ویلیام برن باخ
ماریان هارپر جونیور
ریموند روبیکام
لئو برنت
راسر ریوز
دیوید اگیلوی
تمرین
ساختار شرکت های تبلیغاتی


این فایل با فرمت پاورپوینت در 35 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

دانلود پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات(1و2)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات(1و2) ,

تاريخ : 28 خرداد 1396 | 22:01 | نویسنده : فایل ناب | بازدید : 3
پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات(1و2)

دانلود فایل پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات(1و2)،در حجم 35 اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات(1و2)

دانلود پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات(1و2)
اصول و مبانی تبلیغات(1و2)
پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات1
پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات2
تبلیغات محیطی
تبلیغات دیجیتال
تبلیغات و مدیریت برند
پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات(1و2)
اصول و مبانی تبلیغات1
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1233 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35

پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات(1و2)

فایل پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات(1و2)،در حجم 35 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:
تبلیغات تجاری شکلی از ارتباط غیرشخصی است که در ازای پرداخت پول به وسیله یک حامی مالی مشخص با استفاده از رسانه های گروهی، برای ترغیب مخاطب صورت می گیرد.
شماره 1- تبلیغ اپل
شماره 2- کوکاکولا
شماره 4- ایکــــِا

ارکان تبلیغات موفق:
1- راهبرد تبلیغات
2- خلاقیت
3- اجرا


فهرست مطالب:
بخش اول:اصول ومبانی تبلیغات1
دانش
-معرفی کلی و آشنایی با صنعت تبلیغات
-محیط تبلیغات
-انواع روش های تبلیغات(تکنیک ها و تاکتیک ها)
-تبلیغات محیطی(امکانات،فرصتها و چالش ها)
-تبلیغات دیجیتال(امکانات،فرصتها و چالش ها)
-تبلیغات و مدیریت برند
مهارت :
-طراحی برنامه تبلیغاتی کوتاه مدت(کمپین)
-موردکاوی تبلیغات در ایران
-مباحث اخلاقی در تبلیغات
-مورد کاوی تبلیغات و آخرین تحولات تبلیغات در جهان
بخش دوم:اصول ومبانی تبلیغات2
حرفه ای های تبلیغات مدرن
آلبرت لاسکر
ویلیام برن باخ
ماریان هارپر جونیور
ریموند روبیکام
لئو برنت
راسر ریوز
دیوید اگیلوی
تمرین
ساختار شرکت های تبلیغاتی


این فایل با فرمت پاورپوینت در 35 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

دانلود پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات(1و2)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات(1و2) ,

تاريخ : 28 خرداد 1396 | 22:01 | نویسنده : فایل ناب | بازدید : 4
دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند

دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند

دانلود دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند

دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند
دسته بندی روان شناسی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1050 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40

دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند

این پاورپوینت در 40 اسلاید به صورت کامل مقوله روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند را توضیح داده است.

برخی از عناوین اسلاید ها:

از روانشناسی رنگ ها چه می دانید؟

تعریف رنگ

روان‌شناسی رنگ‌های مختلف

صداقت و اعتماد: آبی را انتخاب کنید.
شور و هیجان: قرمز را انتخاب کنید.
ریسک‌پذیری: نارنجی را انتخاب کنید.
سرگرمی و تفریح: زرد را انتخاب کنید.
دوستی با بدن و محیط زیست: سبز را انتخاب کنید.
احتیاط و طمأنینه: آبی را انتخاب کنید.
توجه و دقت: صورتی، آبی، سبز و سبزآبی را انتخاب کنید.
زیبایی و برازندگی: مشکی و نقره‌ای را انتخاب کنید.
کیفیت: مشکی، نقره‌ای، طلایی و بنفش را انتخاب کنید.
ثروت و تجمل: طلایی، مشکی، نقره‌ای و بنفش را انتخاب کنید.
مدرن: مشکی و نقره‌ای را انتخاب کنید.
قدرت: مشکی را انتخاب کنید.

اهمیت رنگ در برند

رنگ‌های مورد علاقه ی زنان و مردان

اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات

مثلاً, در فرهنگی که امروزه خط فکری آمریکای شمالی بر آن استوار است هر یک از رنگ‌های زیر تداعی کننده کمیت‌ها یا عواطف خاصی است.

قرمز: هیجان، قدرت، شهوت، سرعت، خطر.

آبی (که جزو خواستنی‌ترین رنگ‌ها است): اعتماد، قابلیت اطمینان،اعتبار، تعلق،خونسردی.

زرد: گرما، اشعه خورشید، خرسندی، شادی.

نارنجی: بازیگوشی،خونگرمی، سرزندگی.

سبز: طبیعت، طراوت، خونسردی، آرامش، خونگرمی، وفور نعمت.

ارغوانی: صداقت، معنویت، بزرگ‌منشی.

صورتی: لطافت،ملاحت، فرهیختگی، امنیت.

سفید: خلوص، عفت، پاکدامنی، تمیزی، جوانی، نرمی و ملایمت.

سیاه: کارکشتگی، دلفریبی، جذابیت، ابهام، پیچیدگی.

نقره‌ای: اعتبار،وجهه،آبرومندی، گران‌بهایی.

 

دانلود دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند ,

تاريخ : 28 خرداد 1396 | 22:01 | نویسنده : فایل ناب | بازدید : 3
پاورپوینت طراحی تابلو تبلیغاتی(بیلبورد)

دانلود فایل پاورپوینت راهنمای طراحی تابلوهای تبلیغاتی(بیلبورد)،در حجم 27 اسلاید

دانلود پاورپوینت طراحی تابلو تبلیغاتی(بیلبورد)

دانلود پاورپوینت طراحی تابلو تبلیغاتی(بیلبورد)
پاورپوینت طراحی تابلو تبلیغاتی
دانلود پاورپوینت عمرانی
راهنمای طراحی تابلو تبلیغاتی
پاورپوینت طراحی بیلبورد
تابلو های تبلیغاتی
پروژه عمرانی
دانلود پاورپوینت راهنمای طراحی بیلبورد
پاورپوینت تابلو
دسته بندی عمران و ساختمان
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2676 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27

پاورپوینت طراحی تابلو تبلیغاتی(بیلبورد)

 فایل پاورپوینت راهنمای طراحی تابلوهای تبلیغاتی(بیلبورد)،در حجم 27 اسلاید.

بخشی از متن:

تابلو های تبلیغاتی از جمله سازه هایی هستند که به ویژه در سالیان اخیر مورد توجه قرارگرفته اند.
در این فایل به نحوه ی طراحی تابلو های تبلیغاتی یا بیلبوردها پرداخته شده است.

فهرست مطالب :
مقدمه
نمای واقعی و شماتیک تابلو
ابعاد تابلو
اتصال به فونداسیون
خرابیها
بارهای وارده بر تابلو
مثال حل شده عددی

این فایل با فرمت پاورپوینت در 27 اسلاید به همراه مثال حل شده عددی تهیه شده است.

دانلود پاورپوینت طراحی تابلو تبلیغاتی(بیلبورد)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت طراحی تابلو تبلیغاتی(بیلبورد) ,

تاريخ : 28 خرداد 1396 | 22:00 | نویسنده : فایل ناب | بازدید : 3
پاورپوینت طراحی تابلو تبلیغاتی(بیلبورد)

دانلود فایل پاورپوینت راهنمای طراحی تابلوهای تبلیغاتی(بیلبورد)،در حجم 27 اسلاید

دانلود پاورپوینت طراحی تابلو تبلیغاتی(بیلبورد)

دانلود پاورپوینت طراحی تابلو تبلیغاتی(بیلبورد)
پاورپوینت طراحی تابلو تبلیغاتی
دانلود پاورپوینت عمرانی
راهنمای طراحی تابلو تبلیغاتی
پاورپوینت طراحی بیلبورد
تابلو های تبلیغاتی
پروژه عمرانی
دانلود پاورپوینت راهنمای طراحی بیلبورد
پاورپوینت تابلو
دسته بندی عمران و ساختمان
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2676 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27

پاورپوینت طراحی تابلو تبلیغاتی(بیلبورد)

 فایل پاورپوینت راهنمای طراحی تابلوهای تبلیغاتی(بیلبورد)،در حجم 27 اسلاید.

بخشی از متن:

تابلو های تبلیغاتی از جمله سازه هایی هستند که به ویژه در سالیان اخیر مورد توجه قرارگرفته اند.
در این فایل به نحوه ی طراحی تابلو های تبلیغاتی یا بیلبوردها پرداخته شده است.

فهرست مطالب :
مقدمه
نمای واقعی و شماتیک تابلو
ابعاد تابلو
اتصال به فونداسیون
خرابیها
بارهای وارده بر تابلو
مثال حل شده عددی

این فایل با فرمت پاورپوینت در 27 اسلاید به همراه مثال حل شده عددی تهیه شده است.

دانلود پاورپوینت طراحی تابلو تبلیغاتی(بیلبورد)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت طراحی تابلو تبلیغاتی(بیلبورد) ,

قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 بعدی
خرید سی سی کم خرید سی سی کم