خريد بک لينک
گيفت کارت
بازي هاي دخترانه
دانلود اهنگ
گاوصندوق
رزرو آنلاين هتل خارجي
درب خزانه
دانلود رمان جديد
رزرو آنلاين هتل خارجي
دانلود زيرنويس فارسي
باسکول پند
دانلود فيلم با لينک مستقيم
برج خنک کننده
محلول دکتر نوروزيان
خريد سکه سوکر استار ارزان
بتن سخت
فلنج
مبانی نظری وفاداری مشتری
تاريخ : 16 آذر 1396 | 11:20 | نویسنده : فایل ناب | بازدید : 1
مبانی نظری وفاداری مشتری

مبانی نظری وفاداری مشتری (فصل دوم تحقیق)

دانلود مبانی نظری وفاداری مشتری

دانلود مبانی نظری وفاداری مشتری
مبانی نظری
پیشینه تحقیق
دانلود مبانی نظری
دانلود پیشینه تحقیق
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 37 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22

مبانی نظری وفاداری مشتری (فصل دوم تحقیق)


مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

وفاداری  مشتری

مفهوم وفاداری

در سال 1978 یاکوبی و چستنات در خصوص مفهوم وفاداری و سایر مفاهیم مرتبط با این موضوع ،تحقیق جامعی انجام دادند که طی آن آن ها بیش از 300 مقاله پیرامون بحث وفاداری را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند .یاکوبی و چستنات به این نتیجه رسیدند که بیش از 50 روش متنوع برای درک وفاداری وجود دارد و این چنین نتیجه گیری نموده اند :«تمایل شدیدی در درک و شناخت موضوع وفاداری وجود دارد ،اما پس از مطالعه این مجموعه به این نتیجه رسیدیم که هنوز هیچ توافقی در زمینه این موضوع وجود ندارد که منظور از وفاداری چیست ؟» (حاج کریمی و جلال زاده ،1387).

 وفاداری یک واژه قدیمی است که تعهد عمیق به کشور ،خانواده یا دوستان را توصیف می کند و (نوری کنده ،1388) وفاداری از روابطی سرچشمه می گیرد که طرفین رابطه ،هر دو برنده باشند

دانلود مبانی نظری وفاداری مشتری







ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مبانی نظری وفاداری مشتری ,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *


خرید سی سی کم