خرید بک لینک
گیفت کارت
دکتری روانشناسی عمومی
شرکت کشتیرانی و حمل و نقل دریایی
تصفیه آب
دانلود سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور
عکاسی صنعتی
سکه پوکمون گو
دکتری روانشناسی بالینی
برج خنک کننده
سوله
باربری تهران و اتوبار تهران
استخدام
بازی های دخترانه
ایران
بازسازی ساختمان
طراحی سایت حرفه ای
برج خنک کننده
پایان نامه
دانلود فیلم با لینک مستقیم
تصفیه فاضلاب
برج خنک کننده
دکتری روانشناسی سلامت
دانلود فیلم ایرانی
دی وی دی فابریک
ثبت آگهي رايگان
اخبار دولت بهار
تور مشهد
خبر امروز
رزرو بلیط هواپیما
دیزل ژنراتور
ردیابی
دستگاه چاپ روی لیوان
مجله سلامتی عطارباشی
خرید جم هی دی
بتن سخت
خرید اینترنتی
قالب وردپرس
دانلود رمان جدید
فلنج

فایل ناب
تاريخ : شنبه 2 بهمن 1395 | 19:59 | نویسنده : فایل ناب | بازدید : 32
سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli

این تحقیق با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، که در 31 صفحه تهیه شده استهمانطور که کرارا در کلیه جزوات تحریک عنوان شده در ژنراتورهای سنکرون جهت تولید الکتریسیته لازم است یک میدان مغناطیسی دوار داشته باشیم

دانلود سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli

دانلود تحقیق سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli
سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli
ژنراتور
دانلود سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli
بخش قدرت و تولید کننده جریان DC	
سیستم کنترل
محدود کننده های جریان تحریک 
تحقیق
جزوه
مقاله
پایان نامه 
پروژه 
دانلود تحقیق
دانلود جزوه
دانلود مقاله 
دانلود پایان نامه 
دانلود پروژه
دسته بندی برق
فرمت فایل doc
حجم فایل 35 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31

سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli

 

( مربوط به واحدهای 32 مگاواتی فیات)


فهرست مطالب

کلیات

بخش قدرت و تولید کننده جریان DC

سیستم کنترل

محدود کننده های جریان تحریک

بررسی اجزاء کنترل

کارت RT

کارت LS

کارت RC

کارت INS1

کارت INS2

اجزا فرعی کنترل

کارت AS

کارت GPG

کارتهای RV1, RV2

 

کلیات :

همانطور که کرارا در کلیه جزوات تحریک عنوان شده در ژنراتورهای سنکرون جهت تولید الکتریسیته لازم است یک میدان مغناطیسی دوار داشته باشیم بدین لحاظ می بایستی بتوانیم جراین DC مناسبی برای تولید این میدان به روتور ژنراتور اعمال کنیم.

این مولد DC بایستی از شبکه مستقل باشد تا ضربه های اعمال شده در شبکه به آن اعمال نشود حال این مولد را می توان بر روی بخشی از روتور ژنراتور مستقر نمود که تشکیل خواهد شد از ژنراتور و یک سو کننده جریان بدون اتصالات الکتریکی که این نوع را تحریک دینامیک گویند.

و نوع دیگر سیستم تحریک استاتیک می باشد که شامل یک ترانس و یک سو کننده جریان می باشد که توان لازم را از خروجی ژنراتور می گیرد و توسط جاروبک بر روتور منتقل می نماید.

بدیهی است این نوع سیستم هر کدام دارای معایب و محاسنی می باشند که بطور خلاصه و فهرست وار تشریح می گردد.

 

سیستم دینامیک :

1- استهلاک کمتر در نبود قطعات جاروبک و رینگ انتقال دهنده جریان 

2- حجم کمتر در بخش تجهیزات کمکی 

3- رسیدگی و بازبینی کمتر 

4- طویل شدن روتور و سنگین شدن آن و مشکلات بالانس 

سیستم استاتیک :

1- بالا بودن سرعت پاسخ سیستم 

2- کوتاه بودن شفت 

3- استهلاک رینگ و جاروبک ها 

4- الزام به داشتن محرک اولیه 

بدیهی است برای کنترل ولتاژ خروجی ژنراتور باید جریان DC اعمال شده به روتور توسط یک سیستم کنترل تحت نظارت قرار گیرد که اینجا نقش کنترل کننده این سیستم ها از ساده ترین و قدیمی ترین نوع تا پیشرفته ترین آنها در ساختار کلی مشترک می باشند که تشکیل می شود از یک مقایسه – کننده با دو تا چند ورودی که عبارتست از ولتاژ ژنراتور، ولتاژ مبنا (set point) ، جریان ژنراتور ، جمع برداری ولتاژ و جریان ژنراتور که ورودی ذکر شده آخرین بعنوان کنترل کننده MVAR ژنراتور بکار می رود . از طرفی بسته به نوع و ارزش کنترل کننده ها سیستم می تواند دارای یک حلقه کنترل یا بیشتر باشد. بطور مثال جهت بالابردن سرعت سیستم یک حلقه فرعی جهت نمونه گیری جریان تحریک استفاده می شود.

در این جزوه سیستم تحریک ژنراتورهای MARELL1 که از نوع استاتیک با کنترل کننده الکترونیکی می باشد در قالب سه بخش زیر تشریح می گردد.

1- مولد جریان DC یا بخش قدرت 

2- سیستم کنترل 

3- اجزاء کنترل 

 

word: نوع فایل

سایز: 35.9 KB 

تعداد صفحه:31

دانلود سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli







ادامه ي مطلب


امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli ,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *


آگهی رایگان سرگرمی خرید

عطر - عطر

دوره آموزشی| کلاس| بازرسی فنی| جوش| پایپینگ| رنگ - دوره بازرسی جوش پایپینگ مدرک معتبر و بین المللی گواهینامه رنگ و سندبلاست
خرید سی سی کم خرید سی سی کم